Vattenläcka...

Dom skulle byta matta i dag i kök och hall när dom upptäckte en vattenläcka!! Som VI ska få BETALA för!! Vi har bott här en vecka å det tar ju knappast så länge att bli en vattenskada, vi pratar månader kanske till å med året, ska ringa hyresgästföreningen i morgon och se om vi har rätten på våran sida eller inte. Ska även prata med vaktmästaren om detta...!!
Jag är trött som en idiot, knappt sovit i natt, bara drömt en massa mardrömmar och var tvungen att kliva upp tidigt eftersom Liam skulle på inskolning på dagis. Det blir det hela veckan, känner mig orkeslös, gillade inte riktigt stile på dagiset, knappt några leksaker att leka med heller. Men fröknarna verkar gulliga.
image85
En bild på golvet och under diskbänken där vattenskadan hittades....

Bajs....

Kommentarer
Postat av: Kenny & Alexandra

Oj, vilka svin! Stå på er. Jag borde skicka den där grejen som jag och Dennis pratade om förut.

Och så det vi egentligen skulle säga! Grattis på födelsedagen! Hoppas du får en bra dag :)

2008-01-10 @ 15:57:51
URL: http://kennyoalexandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0