Bäbisar!!!

Först vill jag gratta Suzi och Stefan som fick en liten pojke i söndags! GRATTIS!!
Tycker alla är gravida...Ja alla utom jag då. Men mig gör det inget, känns som det är klart med barn nu. Har så jag klarar mig ett tag. Bra att alla andra andra skaffar så jag har nån att sniffa på, skriker dom är det ju bara å lämna tillbaka! hihi...
Har kanske inte hänt så mycket spännande sen sist. Ja förutom den lilla pojken kom till världen, tror det blev en Simon om jag inte minns fel. Jag är hemma å vab:ar idag, Liam är sjuk, feber och grejer, fast idag är han piggare. Så det blir väl dagis på torsdag, för då ska jag jobba igen. Sen jobbar jag ju fredag lördag söndag. Men sen lugnar det ner sig ett tag, ja förutom i slutet av juli då jag ska jobba nio dagar i sträck. Grett!! Är iaf ledig stråket veckan, så då blir det nog en öl eller två! Bara Dennis kommer hem på kvällen. Och om det är nån som vill gå med mig dit då. Men man träffar ju alltid nån som känner där oftast. Förra året på Lenas möhippa träffade jag en bunt med gamla klass kompisar från Hammerdal. Det var rätt så skoj de! 

Nä ska man göra nått av denna dag kanske...Tills nu har vi bara slappat, vilat och ätit. Kanske en promenix med pojkarna! 

Hej hopp! 

 Liam några timmar gammal.

 Neo några timmar gammal. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0