Rent hus...

Idag städar vi lixom vi gjorde i går oxå! I kväll kommer pappa och hans nya brutta. Ska möblera om och pappa ska borra upp gardinstänger och hyllor, jag hoppas ju att hans borrmaskin funkar bättre än dom vi lånat tidigare, verkar som det är stenhårdbetong här, inget biter på det! Fan vad tråkigt det är att städa! Jag har absolut ingen aning om vart jag ska lägga grejjerna, städa iaf förrådet uppe i går det blev bra men trångt men det är ju så man kan gå in där iaf! Så nu är det bara resten kvar! Ska lägga in bilder som jag lovat långt tillbax om hur det ser ut här när det är städat. Har inte haft det så här städat förut!
Ska även hinna på bolaget och affären innan dom kommer. Jag undrar vad hon gillar att dricka om hon ens gillar det!
Kenny och Alexandra är i Sweden. Jag hoppas dom hinner träffa oss, man träffas ju inte så ofta när dom bor sååå lååångt borta åsså e jag ju så nyfiken på magen!! =)
Camilla!! Nu måste vi ses snart!! Saknar dig så mycket, vi ses så sällan fast det bara är två mil mellan oss!!
Kanske du kan ta omvägen över Lit på söndag?!!

Nä ska väl fortsätta med mitt nu!!

Lovar att lägga in bilder när allt är klart!

Puss puss!! 
  
Dryga jag!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

kanske ska uptadera?? kram!!!!

2008-06-18 @ 16:36:41
Postat av: Lena

Nu är jag less på denna sida! Nu får du ffaktiskt uppdatera lite! Kram

2008-07-01 @ 23:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0