Axel och Hanna...


 Åkte till Fagerdal förra veckan och träffade Hannas lilla guldklump, världens finaste! Han sov ju i och för sig för det mesta men så mysigt när han låg på bröstet och sov, ja saknade bebistiden med mina egna barn, men blev inge bebis sjuk, känner att jag har så jag klarar mig ett tag framöver. Sen har man ju en del kompisar som ska få bebis eller har fått så man får sniffa på dom. Kanske sen när barnen är större. Ja den som lever får se, det var otroligt skoj att träffa Hanna å lilla Axel. Dom kommer vara hemma en månad så det lär nog blir flera besök dit. Jag tog ju med mig kameran men den dog när jag skulle ta första kortet på Axel och Hanna så jag har stulit en bild från Hannas facebook tills nästa gång när jag åker dit.

Idag regnar det, känns skönt på ett sätt för jag längtar så mycket efter sommaren. Skönt å bara dra på sig ett linne å shorts å gå ut... Funderar på¨att ta mig en tur till Hanna i vår å se Dublin, naturligtvis helt själv, känns som jag behöver en minisemester för mig själv. Snart är det inskolning på min lilla kille, tiden går allt för snabbt, har svårt förstå att blir ett helt år min lilla Neo. Nä ska ta å åka in till stan å kika lite passa på medans Dennis är hemma, han börjar jobba i kväll. I morgon åker vi nog till mamma och min syster, så länge sen jag var där, så jag skäms nästan. Ska bo hos mamma iaf, vet inte vad jag orkar med nu när jag slutat med min medicin, man får en massa bieffekter när man slutar så tvärt som jag gjorde, varit yr hela veckan och mått illa som bara den. Men det skulle gå över efter två veckor, so one more week too goo!
Var ut i fredags med Anki å och Anna, hade skoj men det var jäkligt lite folk på krogen må jag säga. Henke kom å hämtade oss vid två, sen blev det en skagen macka på statoil och cola förstås. Kom hem Dennis sov som en stock. Sen på morgonen åkte Tommy och Dennis i väg till Åkersjön och körde skoter.

Nä ska man göra någe innan man ruttnar bort här hemma!
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Va roligt att få läsa din blogg. Ta gärna lite kort på barnen så jag får se. De växer väl så det knakar antar jag...

Ha det så bra!

/A

2008-03-11 @ 15:40:33
URL: http://kennyoalexandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0