Magsjuka...

Neo har åkt på en sväng av vinterkräksjukan, två dygn har han kräkits nu, Jag har knappt sovit i natt, eftersom jag sovit i Liams säng för jag vill hålla koll på han så han inte kvävs av sina egna spyor. Liams säng är inte direkt bekväm och alldeles för kort för mig. Sen har ju neo varit vaken flera gånger i natt och kräkts. Håller på att tvätta allt han spytt ner. Tur att det bara är välling, tänkte att det är lätt spytt så vi har bara gett han det, men i morse gav jag han fil, macka och banan, det är nån timme sen och inget har än så länge kommit upp. Jag hoppas verkligen jag slipper det där men det lär väl va svårt att undvika eftersom man torkat och städat upp efter Neo. Har badat han nu så jag hoppas det är slut för nu med kräkerierna. 

Blir ingen Austin Power fest på oss, vill inte gå dit å smitta alla andra 400 hundra pers med vinterkräksjukan. Hade så gärna vilja gått, älskar sånna där partyn åsså hade jag ju hittat den perfekta outfiten! Jaja, får väl hoppas på att Lasse fixar några mera fester som man får gå på.

Liam är med Dennis och åker lastbil, Vet inte hur det går men, dom skulle höra av sig när dom var på väg hem, kan bli riktigt sent för dom men jag och Neo har bestämt att vi ska åka och hämta dom även om det blir sent. Har ju bra lyse på bilen nu tack och lov!

Träffade iaf PG en snabbis i måndags, Var ute och grillade med Janne och Victoria i Sikås, Janne åkte å hämtade PG uppe i deras Bua. Satt en stund och pratade, sen skjutsade jag hem PG, fick även träffa hans fru Maria. Dom skulle komma upp i sommar så då kanske man får träffa mera av dom. Känns konstigt att säga dom, man är ju van att PG är själv.

22/5 ska jag fylla i mina tattos, mina stjärnor alltså, var och visade upp dom för Daffy, han skulle fixa det, men nästa gång det blir en tatto, funderar jag att gå till Moa istället! Syster kommer upp nästa helg, till Neos födelsedag. kuligt! Hoppas hon stannar lääänge!!!

Deep purple kommer till Sverige, gissa vem som ska dit! Men det lät som pappa vill följa med och då lär det ju bli Steinkjer i stället för Linköping. Men det gör inget, huvudsaken är att jag får se dom!! Blir min fjärde gång i så fall. Men dom blir bättre med åren! Första gången jag såg som var 1998, sen blev det 2001 och sen 2004, så jag tycker det är dax igen snart! Det är rätt skoj för dom brukar ha så bra förband. 1998 var det Dio him self som kikade förbi, Stockholms konserten sög, de ville härma Metallica och hade en symfoni orkester, ingen höjdare, i GBG 2004 var det Uriah Heep som förband, dom var sten coola!

Vad vi ska hitta på i helgen nu när vi inte ska på festen så vete fan vad man ska hitta på....Kanske ta ett ryck här hemma, har ju bestämt mig för att alla kartonger ska vara borta innan Liams födelsedag. Åker förövrigt upp till bror helgen före Liams stora dag. Eirik, min brorsson ska konfimera sig och det vill man ju inte missa! Sen ska det bli kul att få träffa min älskade familj igen!! Var så skoj när dom var här förra sommaren, man kan ju hoppas dom gör det till en tradition, nu när vi oxå bor i Lit.

Vad jag längtar efter Liam och Dennis, snart varit borta i 24 timmar. Tur att dom kommer hem snart!!

Nä nu ska jag göra nått annat...
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0