Min vän...

Min kära vän PG kommer upp i påsk, jag blev så glad när han skickade messet!! Ska bli kul att få träffa hans fru oxå, men mest PE kanske man får kalla han nu då...hmm, knepigt att byta namn efter att ha hetat PG så länge...jaja, han kommer alltid vara PG i mina ögon!!
I bland känner man sig rätt bort glömd....Bara för att man har barn och hela kittet, passar man kanske in längre! Ja det är väl sånt man får ta när flyttar och gör annat med sitt liv!

Älskar min familj och dom få vänner man har, det är dom som betyder nått!! Hellre få nära vänner än många ytliga vänner! Man kanske bara ska svälja att livet går vidare för andra med eller utan mig.

usch detta blev ju ett sånt där tycka-synd-om-mig-själv inlägg...Jaja, nån gång ska man ju lägga in ett sånt oxå.
Mamma har åkt på magsjuka så hon var osäker om hon orkade komma hem i helgen men jag hoppas hon gör de. I morgon måste jag nog ta och städa det sista så man törs släppa in folk här....

Hoppas Dennis kan hjälpa mig litte i morgon. han visste ju inte när han skulle börja men med lite tur så skulle han köra torsdag kväll så då har vi ju hela dan tillsammans att städa, som är så skoj! eller inte!!!

Jaja...länge sen jag la in två inlägg på en dag......
Ska ta å laga nån middag...det är så tråkigt!!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0