Nårje...

Ja då var man hos syster, men bor hos mamma. Længtar efter Dennis, hoppas han kommer hit idag, hans kulle ta 16 bussen till funæsdalen så jag ska hæmta han dær om han nu kommer. kommer han inte så åker jag hem i morgon. Ja må hænda att jag ær løjlig men det skiter jag e man kær så e man, fast det kanske kallas att man ær førælskad nær man varit tillsammans så længe??!! Jaja...Har handlat lite grejjer hær till Liams kalas...coola grejjer så har jag fått låna en bok av syster dær det finns en massa tips hur man gør ett bra kalas. Egentligen en halloween bok men det passar ju som bra eftersom vi ska ha nått slags døskalle/sjørøvar tema...Blir nog bra det...litte lagom less på att det ær samma sak hela tiden, fika sen dær fiskedammen...næ nu blir det andra bullar. Svart karamellfærg vart får man tag på det?? Letat som en tok men man kanske måste på nått slags konditori før att få tag på de?!! Om någon vet nått så sæg det gærna!!
Ja det kanske ær svårt att læsa men det får ni stå ut med om ni ska ha mig som kompis, lær ju inte va sista gången jag sitter i Nårje å skriver min blogg.
Næ undra vad man ska gøra nu, syster sa visst att hon var på væg hem snart, mamma slutar vid halv fyra. marika ska va barnvakt medans jag hæmtar Dennis och sen oxå, ska ju kika på ewert ljusberg hær i Galåen i kvæll, men man kanske inte hinner se så mycket om man ska hæmta Dennis.

Næ nu ska jag gøra nått annat!
Hej hopp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0