Påsk påsk påsk...

Ja vad händer i påsk! inte ett jävla skit faktiskt. Fredag kommer mamma iaf och stannar över helgen åsså kommer Micke H och ska se hockey med Dennis, men vet inte hur det ska gå till eftersom det är på 4+ och den har ju inte vi. Ja det löser dom nog, tror mamma har den så dom får väl gå dit å kika på det då. Jag har iaf gjort städlistor till mig och Dennis så vi inte ska behöva bråka mera om vem som ska göra vad, men som vanligt så hade han ju åsikter om den så det är väl en hel del som ska ändras om jag känner Dennis rätt.
Ska sätta mig å skriva ett CV och ett personligt brev. Söka jobb....Jag e så kass på det men ska söka en del jobb, var på AF i måndags å hämtade ut en massa papper. Vet dock inte vilken ende jag ska börja. Skulle vara bra om man fick ett deltids jobb så man kan plugga brevid å bli nått här i världen. Det är sånna här gånger man ångrar att man va så slarvig i skolan och bara sket i allt för att det inte passade. Det får man  igen nu!
Ska försöka söka jobb här i Lit oxå, så kanske man slipper pendla till stan. Kanske byggelit behöver lite tjejkrafter. Ica ska bygga ut så dom kanske behöver nån extra personal.
Jag kan inte slita mig från mina böcker, jag är helt insatt i 30 åriga kriget och kungar, man blir lätt det när man läser Isfolket böckerna. Bra att man får lite historia oxå, man var ju inte så himla obs på historie lektionerna. Läste ut en bok nu på två dagar och Dennis fattar inte hur jag orkar. Ska börja på bok 10 snart, sen har jag bara 4 böcker kvar, så jag måste väl börja premenuera igen på dom så jag får alla 47 böckerna. Trodde grabbarna hade sparat Kickis böcker men eftersom det var pocket böcker så hade som slängt dom, hur kan man slänga böcker, det fattar jag inte!! Lite besviken blev jag när jag fick höra det, dom kunde ju ha frågat sina flickvänner/fruar innan dom gör en sån grej. Jaja, tur att det är hyfsat billigt att få köpa dom böckerna.
Nä ska ta en skit blöja nu på unge herr Hjalmarsson.
image90

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Å shit va barnen växer!!
Kul att du lägger ut lite kort då och då. Så kul att få se!

Du hittar nog på nåt å göra snart ska du se.

Ha det så bra.
Kram

2008-03-19 @ 15:08:02
URL: http://kennyoalexandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0