Länge sen...

Jag skrev nått...Har haft det rätt fullt upp sen jag kom hem från Norge. Har börjat jobba på hemtjänsten nu, lite introduktions dagar eftersom jag varit sjuk, men ska jobba torsdag till söndag så det blir ju litte pengar iaf. Ja vad mer har hänt, Blev inge kalas i helgen för Liam eftersom jag var sjuk åsså var det nästan ingen som kunde komma. Men vi får ta igen det sen. Dennis jobbar som vanligt. Blir nog sen hem idag, inge ovanligt, jag gruvar mig mest för att han inte ska hinna hem på fredag när jag ska jobba kväll, i morgon åker han nämligen på en lång sväng, ska nästan ner till Kristansand, längst ner i Norge. Sist blev det nästan tokigt, stört omöjligt å hitta nån som kan sitta barnvakt på en fredagkväll men som tur var hann Dennis pappa komma. Jag känner mig friskare har fått vila en del faktiskt och det är ju bra! Vill ju inte smitta ner gamlingarna med min förkylning. Har väldigt trevliga arbetskollegor och det är skönt, gör det lättare att kliva upp på morgonen. Torsdag blir det till å kliva upp tidigt. Huga åsså jobbar jag ju rätt länge oxå, men det är en dubbelbemaning så jag är ju inte själv hela dan iaf.
I söndags var jag på bilbingo med Lena, Helena och Birgitta (Lenas mamma). Vann inte ett skit men det var skoj, det är i kväll oxå men med Dennis jobb så blir det till å sitta hemma å ruttna. Jaja, hoppas på att få komma i väg på söndag igen iaf.

Annars har det väl inte hänt så mycket mer, jobbar och är hemma med barnen bara. Min vardag!

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0