Liam 3 år idag...

Idag fyller min lilla älskling år och jag missar hela dagen, kommer hem halv nio i kväll. Har gjort matpacke åt ungarna å skickat i väg dom till skolan. Snart är det våran tur att åka, Evas pappa Sedolf ska köra in oss, för Evas bror och dotters plan går fem minuter före vårat. Sen får jag sitta å vänta på flygplatsen i Trondheim på tåget i 3 å en halv timme, grett. Sen måste jag cabba ner till tåget eftersom det är en obemannad station. Men det gå nog bra det! Hoppas bara att Dennis hinner klart i kväll så jag får skjuts hem å slipper stressa upp från tåget till bussen.
Jaja löser sig de!

Nu ska vi till å åka! See you later!

Grattis min Liam!! Puss puss från mamma!

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0