Shopping i tromsø...

Jag och mamma har varit i tromsø city å shoppat lite, mamma køpte klæder åt mig, ett par fina jeans, en blus och en kofta som jag æven ska ha på konfirmationen. Sen åkte vi hem till Kirsti och packade våra klæder, jag somnade till på soffan, senare kom Olav, Kirstis man och hæmtade oss och kørde ner oss till franks jobb.
Sen blev det åka av i Franks nya bil...Åkte færja å hela kittet før å komma ut till familjen Henriksen!

Æn har det inte hænt så mycket, vi har myst på å druckit øl å kækat færska rækor, direkt från havet! Grett!!

I morgon vet jag inte vad som hænder men vi ska nog hjælpa till dær dom ska middagen efter konfirmationen. Jag ær så trøtt så jag håller på att gå åt...Sov bra i natt som var men kanske lite oroligt, så ær det alltid førsta natten borta! Så jag lær væl sova som en stock i natt, førhoppningsvis!

Næ nu ær det lægg dax!!

hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0