Två steg!

Neo tog sina två första steg här om dan! Så himla skoj att det börjar hända nått äntligen! Har jobbat hela helgen, men har hunnit med en del ändå. Fredagen hände det väl inte allt för mycket! Hämtade Dennis på jobbet i Ocke, blev litte sen till mitt eget jobb, men det gick bra det. Kom hem och var trött som tusan så vi gick väl å la oss i hyfsad tid.
Lördagen svängde jag in till Camilla å hälsade på efter en stund kikade Daniel å Daniel in. Hjälpte Camilla med hennes stäreo. Vid två tiden skulle Dennis hämta mig efter som vi skulle hinna äta nån mat innan Dennis å co skulle på fotboll, men Thotte hann före. Stog där å väntade på Dennis när en bil körde förbi, för att sedan backa tillbaka, det var Thotte! Så Ringde Dennis å sa att han inte behövde hämta mig för Thotte skjutsade ner mig till Max. Avnjöt ett gott orginalmål där med Dennis bröder och mina barn å så klart Dennis. Dennis å Tommy Stressade iväg till fotbollen, så jag skjutsade hem Micke och tog med mig Neo till Camilla. D och D var kvar när jag kom, vi surrade lite å vi kom in på att Neo var duktig på att stå själv en stund, så då började jag å Camilla å prova om han ville ta några steg, men inget hände så jag gav upp å satte mig i soffan medans C fortsatte, då tog han sina två steg! Stolt jag blev då! Min lilla Neo som kanske inte är så liten längre heller.
Söndagen (morsdag) Jobbade från 7-12, kom hem då hade vi besök av Tony. Surrade lite skit, mumsade morsdagstårta som jag köpt, hur god som helst. Sen vart jag dyngtrött å gick å vilade medans resten av gänget gick ut å lekte. Sov en bra stund. Dennis kom å väckte mig sen käkade vi en pizza. For in på bilbingo, passade på att skjutsa hem Tony eftersom jag ändå skulle in till stan.
Sen blev det bilbingo med Lena, Helena och Birgitta. Men vann så klart inget som vanligt eller! Men det är rätt skoj ändå! För den som inte provat!
Idag har vi inte alls gjort mycket! Försökt å städat men inte så lätt. Alltid nån som kuttar runt benen på mig
Jaja ska ta ett ryck i morgon innan jag ska på jobbet! Å efter jobbet kanske å, jobbar bara tre timmar imorgon.

Nä nu ska jag glo på film!
Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0