Mera bilder!

 
diskbänken

Spisen som håller neder våningen varm!

Vardagsrummet igen, vi har möblerat om lite.

Spisen och utgång till hallen

diskbänk och våran Ö ingång till vardagsrum

köksbordet, dörren bakom använder vi inte, det finns en till dörr inne i vardagsrummet som går ut till "fin entrén"


Lilla toan nere!
Ja ska sätta in mera bilder!
Dennis var så snäll å spanderade mig en tidig julklapp i går, han tyckte kanske synd om mig när min telefon krånglar så hemskt!
Men ni kan få en tjuvtitt på den!

Super duper nöjd iaf! 

Puss på er!!


Kommentarer
Postat av: Anna

R¨kade trilla över din blogg och blev glatt överraskad när jag ser att du bor på Röros! Min mamma kommer därifrån coh jag har stor del av släkten där. Det är alltid så mysigt när man kommer dit. Hur kommer det sig att du hamnat där?

2008-11-15 @ 13:27:34
URL: http://ruthem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0