Snö, snö och snö...

Ja här snöar det utav bara f*n! känns som det aldrig kommer att sluta!! Jobbar som en tok ända fram till jul! Har börjat göra listor på vad som ska göras innan jul! Vad som ska inhandlas osv. sen får vi ju se hur bra den listan sköts men det är ju värt ett försök!
Stora syster har varit till god hjälp! Hon tar insiativ (eller hur det nu stavas) och börjar städa! Jag min latmask vill bara sova hela tiden! Borde nog kolla mitt blodvärde om jag kanske måste börja käka järntabletter för att orka igenom mina dagar! Jag är ju iof rätt dåligt på att äta så det kan ju bero på det oxå. Här är det långt till närmaste pizzeria så jag har tappat en del kilon, vilket inte gör mig något! Kanske man kan börja komma i sina gamla kläder! Men en sak säger jag bara blir det en USA resa på oss så tänker jag inte gå upp 7 kilo iaf! 
Ja vad mer ska man berätta?? Händer inte alls mycket spännande här omkring! Hoppas på besök snart! Pappa kommer upp till jul iaf! Men efter jul ni välkommen, kanske man har mera pengar då! Man är ju inte så jätte rik så här innan jul och det kanske dom flesta kan hålla med om! 
Barnens kalendrar är klara iaf!!! Och jag fick göra det! Det sa jag till Kicki och Dennis att får mina barn sånna aklendrar får Dennis göra det, men det verkar inte som jag har nån pli på Dennis, han gjorde typ tre paket sen fick jag göra resten av 45 paket! Jaja nu är det gjort iaf! 

I natt har jag sovit på nålar! jag är dö trött! Liam tog å kräktes i natt inte lite heller! Så jag var tvungen att vara hemma från jobbet igen! Dennis får verkligen inte vara ledig för sin chef. Fattar inte varför det är nån slags oskriven regel att kvinnorna ska vara hemma med sjuka barn. Vet inte varför han kräktes om det är magsjuka eller nått annat. Han kräktes ju i fredags oxå så jag har ingen aning, kanske han är allergisk mot nått?? 
Undra om jag törs ha dom på dagis i morgon?! 
nu vill min son vila så jag tror jag hänger med på den! 
Hej hopp!

Våran fina brasa!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0