på tur hjem igen..

Ja jag ska skona er från Norskan men det är så skoj att reta er! i dag åker vi till Sverige och verkligen hämtar de sista sakerna som är kvar! Storasyster ska städa ur lägenheten i veckan. I morgon ska vi hälsa på dagis å säga hej då till alla! Har köpt present åt fröknarna souvenirer från Röros. Dom blir nog säkert glada för de! Får se vilka fler man hinner säga hej då till! Lena, Camilla å kanske nån fler hinns med! Men vill ju inte komma hem allt försent i morgon eftersom jag ska upp å jobba på mitt nya jobb på onsdag! Det gick rätt så snabbt att få ett nytt sådant det är bara å ligga i så får man ett! Ska börja på Röros sykehjem (äldreboende för den som inte kan norska) Jag hoppas man får jobba mycket! Längtar tills det är klart med lägenheten så man slipper den. Man blir ju rätt så bortskämd med att bo i hus, finns gott om plats för alla saker i stället för att dom ska rymmas på världens minsta yta! Känns bra än så länge iaf! Kanske känns bättre nu när man får jobba! Nä nu kom syster hem så vi ska väl åka nu vi! Å snart får vi internet hemma! =D Så då ses vi mera!

klem på dere! (nått ord på norska måste jag ju få lägga in)

Kommentarer
Postat av: The godfather

Klem på dig med!

2008-10-19 @ 11:41:39
URL: http://paulnoss.blogspot.com
Postat av: Veronica

va kul att du fått jobb redan! skönt med den tryggheten iaf. hoppas allt annat går bra oxå! tänker på er, hoppas vi kan ses någe snart. jag ska va hemma i jul iaf, men du har väll typ inget som "drar" till h-dal/ösd längre? men skulle du ha vägarna förbi så måste du såklart höra av dej! ta hand om dere så länge! ;) klem klem

2008-10-24 @ 12:19:15
URL: http://veronicalindman.blogg.se/
Postat av: Heléna

Men hoho!!

Nu säger jag som dig... Kanske dags för en UPPDATERING! :P

Hur har ni det?



Kram

2008-11-10 @ 01:30:54
URL: http://helenareichelt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0