Bilder...

Ska jag ta så fort jag kan! Så dom som inte tänkt hälsa på oss får se hur det ser ut där!  Men lägger väl in bilden på det fina huset igen! Snart ska jag hämta Dennis på jobbet,hämta släpvagen och dra på den på lastbilen vi har fått låna av snälla Frode(Dennis arbetsgivare)!  Sen drar vi till sverige!  Fattar inte hur vi ska få plats vi ska sova i lastbilen i en säng som är  ca 60 cm bred! När jag och Dennis nyss flyttade tillsammans så sov i i en 90s säng men då var man ju ny kär å jävlig så det gick ju bra! Nu måste jag ju som ha min space i sängen annars kan jag inte sova!
Jaja...Alla som vill säga hej då får komma förbi i morgon lördag till Lit!!! Vi är bara där över dagen!

Sov gott allesammans...det får nog inte jag göra!


The House of Hjalmarsson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0