flyg,buss,tåg,båt...

Ja då var det fixat å klart, flygbiljetten är bokad och resten ordnar vi när vi kommer ner!
Nästa vecka flyttar vi!! Huset ska  vi kolla på huset och skriva kontrakt. Spännande värre. Har lite ont i magen, nervös hur allt ska lösa sig. Blir väl en sån där panik flytt igen som vi gjorde från torvalla till Lit.
I morgon drar vi ner till sthlm! Har varit på "jobbet" å sagt hej då till dom flesta. Hoppas att chefen kan skriva nått slags rekommendations brev till mig så kanske jag kan få mig ett jobb lättare!

Jaja sånt som ordnar sig det!  I morgon ska jag hämta Dennis på bussen, hur vi ska ta oss ut på flygplatsen ordnar vi nog i morgon! Ja allt ordnar sig!! Det är nog dagen sord i mitt blogg inlägg! Ordna!!!

Nu ska jag hem å packa å sen drar vi till torvalla dr vi är bjuden på middag! Skönt å slippa de!!

hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0