Greit!

Ja då var det dax igen då för några rader. Åkte som sagt ner med Helena till sthlm för att åka på kryssning! Det var skojigt! Hade trevliga dagar där!
Jag är i Norge igen med familjen. Imorgon börjar jag jobba på hotellet där syster jobbar! Ska bli skojsigt! Skönt att få jobba! Dock bara en introduktions dag men ändå!!!
Huset ska vi kolla på i morgon, det verkar som vi får hyra det, eftersom hon kollat våra referenser och inte sagt något om det så! Skulle bli mäktigt besviken om vi inte fick det, då är det bara att bege sig ut på jakt igen! Vi har kört ett lass hit redan, med soffor å köksbord, även tvn fick följa med! Sen är det bara resten kvar åsså katterna! Dom kan jag frakta till nästa helg. tjiho!
Jag och Elisabeth var och smygkollade på huset nu i kväll, även fast vi ska dit i morgon efter Dennis jobb å kolla.
Snart är detta klart hoppas jag!  Får vi nyckeln i morgon kan vi börja lasta in grejerna vi drog med oss i går hit! Grett!!!
Fan vad skönt det ska bli med hus! Känns skönt att nått gåt åt vårat håll för en gångs skull!!!
I kväll blir mys fika! Syster håller på att baka bröd! Ska även åka i väg å hämta Dennis på jobbet senare! Men först ska jag lägga barn!
Är lite nerövs inför i morgon men jag kan trösta mig med att jag kommer i goda händer! =D

Nu ska jag ta å lägga några barn som ska på sin första dagis dag i morgon, det blir moster som får skola in dom! Men det ska nog gå bra det!

Hej hopp!!

Huset vi ska kika på i morgon och som förhoppningsvis blir vårat!!

Kommentarer
Postat av: Thorleif

Det gläder mig att ni har det så bra i Norge. Nu kommer ju dina ungar att börja snacka norska för fulla muggar så det blir intressant att se om man kommer haja nåt av det mitt gudbarn säger... ;) Kram på er

2008-09-17 @ 21:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0