Internet..

Ska göra ett försök å skaffa fram internet till huset så man kan skriva i bloggen, man känner sig lätt handikappad utan, man gör ju nästan allt på internet.
Vi har ju varit till Lit i helgen å hämtat flytt lasset, det gick kanske så där! Vi har inte tagit det med oss allt men det mesta så vi kan överleva i huset! När vi hämtar resten vet jag inte men så fort som möjligt, så vi blir färdiga och inte behöver åka dit nå mera till den där lägenheten.  Allt våra saker som var över allt i lägenheten, saker som jag inte visste vart jag skulle ställa å sånt det märks knappt att man har några saker när vi flyttade in i huset! Helt otroligt! Känns nästan lite tomt! Men som sagt vi har ju inte hämtat alla saker än.
Bilder inni huset ska jag ta så fort vi fått bort alla lådor och det lär ju gå snabbare än ett år denna gång! Känns bra!
Det värsta är att jag är så mörkrädd så nu i natt när vi sov första natten i huset så var Dennis tvungen att följa med mig på toa för jag tordes inte gå själv i den lååånga korridoren som är uppe! Det lite mindre negativa med huset är att det är rätt så gammalt så det knakar nå djävulskt i golven så man kan ju inte direkt smyga när man ska gå på toa, ungarnas rum ligger på vägen till toa. Så man smyger så gott man kan men ändå så hörs det ut som enelefant som går över golven!

Jaja vane sak!
Nu ska jag kolla upp internet!

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Veronica

gumman, jag hade helt glömt bort å läsa din blogg på flera månader! blev så himla brydd när jag fick sms:et om nytt nr å flytt till norge!! hade ingen aning om nåt!!! visar ju på hur ofta man hörs- allt för sällan!! hoppas verkligen vi kommer kunna komma å hälsa på någe, men så äre ju alltid fånvaron av pengar som bestämmer.... men man kanske vinner på lotto, vem vet;) hoppas allt e bra med er iaf å att ni trivs i nya huset å nya landet!! hoppas vi kan ses snart iaf! pussar å kramar <3

2008-09-23 @ 11:32:37
URL: http://veronicalindman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0