Nårje...

Ja där har vi varit i helgen, åkte i torsdagskväll ett infall. Vill träffa mamma innan hon åkte i väg med flyget till min moster, ja det är så tråkigt att vi inte hade råd att åka neröver. Hade verkligen varit skoj men pengar bestämmer det mesta.
Hon har inte träffat Neo och inte heller Liam sen han var 1 år tror jag. Har mest dåligt samvete för att jag är så dålig att höra av mig till farfar. Det är så mycket man ska hinna på en sommar, man hinner aldrig allt. Nu fick jag ju jobba hela sommaren så det var ju bra men man måste ju ta hand om familjen oxå. Mycket stök när man har barn. Längtar tills den 10 då ska jag å Häläna dra i väg på kryssning, ska bli skönt å få göra nått jag vill!! Det är ju inte för att jag inte älskar mina barn men iblánd behöver man en paus från allt å bara få vara med sig själv!!
Har fått reda på vad Dennis hade i bakfickan, tyckte det var en rätt så bra plan så jag flyter väl bara med som jag brukar!
en del förändringar men kanske inte allt för stora! Jag längtar redan tills planen är satt i verk!
Sitter på skolan nu, börjar om en timme, har en del kvar att göra men ska åka in i morgon oxå har svenska på onsdag å tänkte vara klar med min uppsats då redan. Vill bli klar med kurserna så fort som möjligt. Så man kan utbilda sig vidare, vad man nu ska bli när man blir stor!
Dennis har dragit i väg till Norge igen, så han ser man nog inte på ett par dagar. Denna älgjakt blir jag tokig på, hälften av alla lärare är ledig för att jaga älg så man kan inte få nått svar nånstans. Jaja, man kan ju hoppas att dom inte blir borta hela månaden.

jaja man ska väl återgå till arbetet här på skolan så man får något gjort i dag!!

Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0