Nårje igen...

Ja nu var i Norge igen, undrar ni varför vi är i Norge så mycket så är det så att vi har planer på att flytta hit! Dennis är och prov jobbar idag. Dennis blir utan jobb den sista september så vi måste ordna nått nytt, så det blir väl som att jag flyttar hem eller nått, idag har jag ordnat norska personnr mina barn och åt Dennis. Hoppas på att Dennis kanske är ledig nånting i morgon så vi kan åka på kommunen tillsammans och söka dagis åt barnen.
Hur det löser sig med allt det vet jag inte, tror jag bara tar det som det kommer.

Skolan vet jag inte hur jag ska göra med, om jag ska hoppa av eller om jag ska försöka plugga på distans. Ing-marie som är chef på skolan sa att det ska vi ordna. Det var inga problem, medans min svenska lärare inte var allför posetiv. Jaja får se hur det blir detta, tänkte vi skulle bo här så länge tills vi hittade ett eget boende men nu måste vi ästan hitta ett eget pga katterna. Eftersom marika är allergisk mot dom, så det funkar ju inge vidare det då!

Hade ont i magen ett tag för hur det skulle bli, men nu när vi är här känns det bättre.

Nu ska det ätas pannkakor!!

Hej hopp!!

PS: meddelar alla hur det blir framöver! :DS



Familjen Hjalmarsson blir norskar på heltid!!!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Va kul för er! Men tråkigt för oss såklart:(

Men om ni tycker att det känns rätt så ska ni ju såklart göra det:) Vart i Norge flyttar ni då?

2008-09-04 @ 14:29:28
URL: http://ninnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0