ojojojojoj...

Nu var det en stund sedan man gjorde ett inlägg...jag är inte världsbäst på att uppdatera som ni kanske har märkt.
Idag kom vi hem från Bulgarien, vi har haft en fin vecka med bara sol å värme! Bruna har vi blivit men har inte tilbringat allt för mycket tid i solen eftersom Dennis är en rastlös själ. Jag hade kunnat tänkt mig å stanna en vecka till! Men när man vet att ungarna väntar på en där hemma blir det svårt!
Vi har varit å upptäckt en massa saker som vi missade när vi var i Bulgarien sist. Vi åkte ju ospecifiserat så vi hamnade på två olika ställen jag å min syster, hon hamnade ju iof i Albena där hon ville vara men jag å Dedde hamnade i Golden sands på det fina hotellet! Jag är super nöjd med hotellet!! Golden sands är ju ett party ställe så det kanske inte var nått för oss som inte vill festa varje dag.
Jag å Dennis provade på pubcrawl...Det var ungefär hur skoj som helst! Tror aldrig jag har dansat så mycket nångång i mitt liv...och för dom som känner mig extra väl vet ju att jag inte är en disco dansare men jäklar vad jag discoade hela natten lång! Dessutom på bardisken...haha! Ja jag får väl lägga in lite bilder senare! Annars har vi shoppat i Varna, utforskat Balchick, badat i poolen å i havet, ätit en massa god mat och självklart druckit en hel ranson med öl för nästkommande år!
Dennis har ännu inte gett sin mening om vad han tyckte om "syden", men man kan ju hoppas han gillade det och att det blir flera gånger på oss! Nästa sommar blir det nog en till bulgarien resa iaf på mig! Haha! Eller hur syster!!
Å allt är Kerstins fel.....
I morgon blir det Hammerdal å gammomma, Micke å Ingela...å en massa andra folk å!
Söndag blir det Lit, skicka hem Dennis med bussen. Vet inte när jag åker hem, har inget jobb förrän på lördag nästa vecka å ungarna har ledig från dagis. Så sån e de...
Hörde en nyhet ja!! Å grattis säger jag!!
Ska gratta i morgon oxå när jag kommer å hälsar på!!

Å allt är kerstins fel...

Hej hopp!!

Kommentarer
Postat av: Lena Arvius

Hälsa å gratta från mig me =) Kram Lena

2009-08-22 @ 11:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0