Julafton över!!

Ja då var det över för i år...igen...ser det som en lättnad att det är över, man stressar å stressar så man hinner aldrig få den där julkänslan man hade när man var yngre. Hur många paket man får spelar ingen roll, bara man får nått, Dennis tog ju så han sket ner sig i år när han skulle köpa klapp åt mig, Fick mig en alldeles egen bärbar PC inte illa pinkat!! Själv så trodde jag inte jag skulle få nått av han. Förväntade mig inget iaf. Hade köpt en sån fin klapp åt han som jag trodde var en cd skiva med Thåström, när den kom i posten så var det en bok, hmm tänkte jag jaja en bok om Thåströms liv e väl inte så illa ändå, men när jag skulle slå in den å bläddrade i den så var det en bok med en massa sångtexter. hmm...Jaja...får väl köpa nå mer genomtänkt å planerat åt han nästa år. Tror han vart nöjd iaf.
I morgon är det jobb igen, trodde jag va ledig men det var jag visst inte. Trodde man skulle få sig en utekväll i dag men ack så jag bedrog mig, tråkigt att jobba när man har besök, både pappa å becca e här.

Så e livet iaf! ingen aning om vad som händer på nyåret, blir pappa kvar så blir vi här å åker pappa innan så åker vi nog till R och PG. Får se får se, blir inge dans på mig iaf vi har julbord den dagen med jobbet. Eller ja, jag har ju egentligen inte betsämt mig hur jag ska göra faktiskt! Måste iaf svara innan den 30 dec om jag ska gå eller inte, hade ju vare skoj eftersom det är med respektive detta år å Dennis har ju aldrig fått vare med på mina julbord. Nä tror jag ska åka hem i stället å fira min bursdag med polarna! Låter mer lockande! :D

Nu ska jag lägga barn...Ma krekes!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0