Bilsatan...

Ja här sitter man sen på jobbet å bilen vägrar å starta! Nån har glömt att sätta i motorvärmarsladden och när det är 30 minus grader är inte bilen alls speciellt sugen på att starta! Tur kanske att man inte ska va på sjukhemmet idag, nu när det är på hotellet blir det ju bara att det blir mer för mig att göra, när jag väl kommer dit! Är bra sugen att köpa mig en till bil, bara så man har en i reserv! Men det behöver vi iaf för när syster flyttar kan det bli svårt för mig att hämta Dennis på jobbet! Eftersom han slutar senare än 7 oftast så!
I helgen blir det TNT för hela slanten! Ska bli skoj! Synd att min darling inte vill följa med på det! Han är inte ett fan av krogen så han var inte alls sugen att gå på en livespelning på krogen heller! Så han blir hemma med barnen!
Jobb i morgon oxå! Måste en tur på Tynset på fredag...Nya skor åt Liam och Skridskor, Större barn större krav! Är det inte så det är?!!

Jag är trött som en gnu! Är inne in min sova dåligt period igen...Hoppas den går över snart...rätt jobbigt att vara trött på jobbet, speciellt när det är stressigt och jobbar man på hotellet så ska man inte räkna med annat än det!
Funderar på att åka hem, nästa vecka har inget jobb på en helvecka! Skulle vara himla skönt å få va hemma en vecka å bara vara, kanske ta med sig Liam så han får träffa Moa å Max å kanske dagis kompisarna lite! Ska prata med Dennis lite mer i helgen om det!

Ha det gott nu ska jag kanske åka på jobbet! Om lilla bilen behagar att starta!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Cc

hej tessa :)



hur mar du?



kram

2009-02-08 @ 23:58:05
URL: http://binxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0