Östersund!!

Ja då är det bara en timme kvar tills man blir skjutsad till bussen för att senare åka vidare till Östersund! Ska bo hos mamma å har tänkt försöka hälsa på dom flesta!! Var meningen att jag skulle åka i morse med den bussen, men inge var sugen att skjutsa mig så bestämde mig för att ta bussen som går kl 17 från funäs. Då är jag i stan ca 20.20, å Lena hämtar mig å Liam =D. Mamma fick jobb, så vi får klara oss själva i kväll...iof jobbar hon ju bara till kl 21. I morgon ska vi nog åka ner på stan å se om vi hittar nå skor åt Liam. Hans är försmå...å väldigt otympliga å sätta på å sedan knyta!
Fredagen är nog vigd åt en Hammerdals resa...Gammomma, Micke å Svebbe...Känner ju nästan ingen i Hammerdal längre...Alla sjärtans dag tror jag att jag ska tvinga med mig mamma ut på stan å käka middag! För övrigt ville hon ha chaufför på fredagen då det är dans i stan!!

Ja det var lite om det hela! Får kanske låna Lenas dator å internet om jag är snäll så jag kan uppdatera!

Nu ska jag packa det sista! Å hämta Neo! =D Kommer å sakna min två gubbar som är hemma kvar här! Men har sån hemlängtan så det får jag stå ut med!

Finaste bilden på Östersund!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0