Sorry!!

Jag har varit frånvarande jag vet! Har varit hemma hos mamma en tur å sen har jag jobbat som en tok! Röros markanaden hade sitt avslut i går! Tack å lov! Det har varit en hektiskt vecka!! Har i princip åkt på jobbet, kommit hem sen på kvällen inte ätit middag å bara sovit! I helgen har jag varit på hemmet så då har man ju sluppit stressen!  I kväll är det avslutning på det hela för oss som har varit med å jobbat! Rätt så skönt!!! Fest som avslutning! kanske tur att man är ledig i morgon! Kan ju ta dag för dag!!
Så har ni nått å göra! å jag å!
Onsdag 11/2 åker jag å Liam buss till Östersund! Där Lena hämtar oss hem till mamma å sova!
Torsdag 12/2 Hälsar vi på Liams gamla dagis i Lit, resten av dagen går till att umgås med Lena å Liam lekte med Moa och Max!
Fredag 13/2 Åker vi till Hammerdal där vi gör en heldag! Först hälsar vi på gammomma! Hon blev tok glad!!! Efter många timmar där bjuder Micke å Ingela på pizza å kebab från Blå. Super gott! På vägen hem stannar vi hos Svebbe å hälsar på en snabbis!! Hem till Lit å hämtar mamma å hennes kompis Ruth som ska på dans. Jag å Liam släpper av dom på folkan å sen åker vi vidare till Annika och Micke där vi kör Guitar Hero World tour tills kl är 1 på natten! Dax att hämta mamma!
Lördag 14/2 alla stjärtans dag!! Jag, mamma och Liam åkte till Svenstavik för att kika på dollar store!!! Gillar den affären!!
Käkade middag där! Kom hem å duschade...gick till Lena å åkte in med Rickard till stan. Sandra hade förfest hemma hos henne! Taxi ner på stan! Festa natten lång! =D
Söndag 15/2 Bakis som en jag vet inte vad! Mamma jobbade til halv 4 så våran dag tillbringades hos Lena m.familj! Slappade hela dagen! Å stackars Pär tog hand om alla barn! Men det var jätte snällt av han!!!
Måndag 16/2 Packar å gör allt klart, går till Lena å hänger tills Mamma slutar jobbet vid halv 4. Packar bilen å börjar bege oss mot Norge! Hemma vid 9 på kvällen! Trötta och hungriga!

Martnans veckan!!
Tisdag
17/2 börjar 7 på morgonen, jobba som en tok! Mycket som ska göras på kort tid! Dum som man är erbjöd jag mig att komma tillbaka efter att ha varit hemma å käkat å sovit en stund! Nere till 7 igen hjälpte Rebecca till Kl var två på natten!
Onsdag 18/2 På jobbet till kl 7 hjälpte Rebecca å Ingeborg en sväng att städa barerna, sen upp å städa rum till kl var halv 5. Hämta ungar å sen hem! Verkligen skönt efter att ha sovit så lite natten innan!
Torsdag 19/2 Skjutasade Rebecca å Dennis på jobbet! Sen upp med barnen på dagis, å ner på jobbet själv! Upp å börja städa rum! Otroligt strulig dag!! Klar halv 6 på kvällen med lite hjälp av syster!
Fredag 20/2 Samma ramsa igen! Började 8 Slutade vid halv tre! tog en promenad upp the sickhome, jobba där till 10 på kvällen! Hämtad av syster! Hem för att sova!
Lördag 21/2 Lilla Adam kommer till världen!!! Upp på sykehjemmet å jobba till halv 4, bjuden på fest men orkade inte alls gå dit! Hem å mysa i soffan å bara slappa!
Söndag 22/2 Mår illa känner mig allmänt krasslig! Sjukskriver mig från jobbet på sykehjemmet! Trög dag! Gör mig klar för att gå på personal fest men känner mig inte alls taggad! Väl nere på hotellet bjuds det på Pizza buffé, det gjorde susen för magen! Nachspiel hos Roger och ingeborg! Där jag sover över!
Måndag 23/2 åker hem duschar och sover. Bakis som ett as! Kass i kistan!! Sover bort hela dagen!
Tisdag 24/2 inte alls en händelserik dag, upp på jobbet! Hemma till 5! Sova en stund på soffan. Å nu fördriver jag resten av kvällen med att sitta här!
Det var mina två veckor väldigt kort! Och nu kommer bilder från hemma!!
PUSS PUSS!
  
Liam på sitt gamla dagis!
  
Alvin!                                     Massen!                           Moa!
   
Liam hos Gammomma!           Micke!                            Ingela!                            Me!

Kommentarer
Postat av: J

tjena hehe ja greys e bra, men vem e du? har vi träffats?=)

2009-02-25 @ 18:45:28
URL: http://jockel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0