Utmanad av Alexandra!

4 favorit program
1. Grey´s Anatomy
2. Desperate housewife´s
3. Oc (när det gick på tv, tack å lov för boxar)
4. Ugly Betty

4 Saker jag gjorde igår
1. Sov
2. Shoppade
3. Hämtade Dennis på jobbet
4. Var fyllechaufför

4 Saker jag ser fram emot
1. Gå på TNT i kväll!
2. Åka hem till mamma å mina vänner
3. En flytt hem (men när det blir vet ingen)
4. Besök av vänner å familj från Sweden

4 Favoritrestauranger
1. old county buffé. USA
2. Vicktoria gallerian, Östersund
3. Irish Pub, Bulgarien
4. Max (sverige)

4 Saker på önskelistan
1. Åka till USA igen
2. Att det ska sluta snöa å bli sommar snart!
3. Flytta hem till Sverige
4. Att bli nått jag vill

4 Stycken jag utmanar
1. Veronica L
2. Rebecca (Syster)
3. Elisabeth (Syster)
4. Kenny Jönsson in the USA

Kommentarer
Postat av: Fatima

Du är utmanad, kolla min blogg...kram

2009-02-09 @ 09:52:02
URL: http://fatimas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0