Firmafest och sjuka barn!

Ja det är inte alls mycket spännade som hänt! Fredagen gick åt att göra smörgåstårta! Snälla jag bjöd dom norska snickarna som är i huset mitt i mot på det! Dom var först lite skeptisk men efter att ha ätit den första biten som var rätt liten, vågade dom sig på en rätt så stor bit var till! Haha! Lördagen (min födelsedag!) Fick jag äran att jobba! Men det visste jag ju iof sig eftersom det är min arbetshelg! Hade med mig resterna efter smörgåstårtan och den gick hem även där! Sen hem och platta håret, sminka sig å klä upp sig! Hem till systeryster och började dricka...Halv 8 åkte vi ner till Doktortjönna där Mr Frodo bjöd på mat och fri bar! Aquavit till julbord här är ett måste tydligen och det glaset var aldrig tomt! Man hann inte ens dricka upp innan dom var där å fyllde på, för mig som inte är så himla förtjust i det så blev det att man drack upp för artighetens skull...Men nog många glas så smakar det inget längre!
Tiden bara rusade i väg å helt plötsligt blev klockan halv 3 på natten och dom flesta tackade för sig och åkte hem...resten åkte med hem till Mr Frodos bror Morten, där var det hållingång tills kl 8 på morgonen...Jag tvärslut efter å ha varit vaken i 24 timmar ville åka hem! Men Dennis ville bli kvar! Men lyckades övertala han till slut att följa med! Vet inte hur men!
Söndagen sov vi bort! Tur att jag tagit ledig hade inte varit nån höjdare å gå på jobbet den dagen! Måndag var jag fortfarande bakis! Jag tål inte sprit! Verkligen inte! Becca har åkt hem över en vecka för att söka jobb! Så hon kommer väl lagom hem tills firmafesten vi ska ha till helgen! Hade egentligen planerat att åka hem to Sweden! Lille Alvin ska döpas, men vi får besök i helgen å sen har jag tagit på mig jobb! S,S och S kommer å hälsar! (Suzi, Stefan & Simon!) Undra om hon hade tänkt på det när dom bestämde namn! Måste jag nästan höra mig för om! Nä nu ska jag se om maten är klar! Mina barn är hungrig!

Bush å kran!

Sessan!


Kommentarer
Postat av: Veronica

hej gumman! hur är läget? fick du mitt grattis-sms? jag har ny telefon så vet inte om det följde med ett gammalt "tessa, norge" nr från simkortet för jag fick ingen lev.rapport. men jag glömde inte bort dej iaf, så du vet ;) du kan väll skicka ditt nr igen så jag vet att jag har rätt. hoppas allt e bra iaf! puss å kram

2009-01-19 @ 11:42:25
URL: http://veronicalindman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0