God fortsättning på det nya året 2009!!

Ja då har det börjat det nya året! Kan varken säga om det börjat bra eller dåligt...lagom är ett bra svenskt ord! Mitt nyårslöfte ja, det började inge bra iaf...men ska försöka har ju ett helt år på mig att förbättra mig iaf! Den här dagen började inte så bra! Het diskution med min man om allt å ingenting, när jag egentligen ville ligga kvar i sängen å mysa hela dagen så tvingar han upp mig med en massa att göra!
Ner på Röros å hitta klänning till syster, tror hon blev en aningen avis när jag köpt en så fin i går! Ska ju på Firmafest med Dennis jobb, på min födelsedag å allt! Ganska bra planerat av  mr Frodo! Slapp jag ju bekymra mig om vad jag ska hitta på den dagen! Nu i kväll kom Janne å kikade förbi, han var sugen på att gå ut men jag vet inte om jag hänger med...Hade förväntat mig en mys helg med Dennis eftersom jag jobbat mest varennda helg å nu var vi äntligen ledig bägge två och inget planerat, jaja det kommer väl flera helger. På torsdag blir det en tur till Funäs, ska inhandla grejjer till smörgåstårta som jag lovat ha med mig! Kasper min jobbar polare ville smaka på den. Så då är det bäst å hålla vad man lovar! Eller hur! 

Nyåret firades i huset Myhr...Massa god mat och dricka så klart! Liam var vaken ända till kl ett...så långe har han nog inte varit vaken i sitt tre åriga liv...Neo la vi redan vid nio, han var super duper trött! 

Nä nu ska jag väl gå ner å va sällskaplig med besöket! 

Ha en god fortsättning på det nya året!

Camilla! Det var kul att höra från dig idag å att du mår bra och trivs där nere! Saknar dig massor! Puss å kram till du! 




 

Kommentarer
Postat av: Alexandra & Kenny

Grattis på födelsedagen Teresa!

Hoppas du får en underbar dag med många presenter!



Kramar från familjen Jönsson/Eld

2009-01-10 @ 04:16:01
URL: http://kennyoalexandra.blogg.se/
Postat av: Lena

Nu vill jag att du uppdaterar! Puss Lena

2009-01-11 @ 13:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0