Hemlängtan så det svider!

Kan förbereda dom som läser detta inlägg att det är ett tycka-synd-om- mig- inlägg! Jag är less och jag vill hem till jämtländska skogar igen! Skogen i Norge är fin men inte alls lika fin som hemma! Norge kommer aldrig att bli mitt hem även om jag är Norsk! Mitt ego å jag hör hemma i Jämtland! Tiden går, men trögt! Jag vet inte riktigt vad jag väntar på, kanske på att det ska hända nått som jag egentligen vill bli chokerad av själv! Besök får vi hit å dit men det är inte alls samma sak. Det gör egentligen bara saken värre! Då saknar man hemma ännu mer! Jag trivs inte på nått av mina jobb, söka nytt, ja fanns det några så gärna! Ska jag bara droppa allt å göra det jag vill göra! Bli nått! Inte jobba på ett hotell som föruttnar i mina ögon eller ett ålderdoms hem där alla männskor går å väntar på döden! Jag vill hjälpa! Hjälpa männskor som har det svårt som behöver tröst och stöttning! Nån som man kan hjälpa ut i livet igen! Jag vet inte riktigt vad det är för jobb jag letar efter! Eller utbildning för den delen heller! Gråta hjäper inte, det har jag redan provat!
Tänk om man kunde få va 15 år å gå i skolan! Vad livet var lättsamt då! Tror nånstans att jag tagit på mig alldeles för mycket ansvar alldeles för tidigt! Flytta hemifrån när man är 14 är ingen bra idé! Skaffa barn när man är 19 är inte heller nån bra idé..men gjort är gjort och mina barn ångrar jag inte!

Åter till verkligeheten! Firma fest i söndags! Allvarligt skoj var det! Tänk att Öyvind (el bosso) var en sån festprisse! Hade man aldrig kunnat ana! Jag hade iaf en otroligt trevlig kväll med en massa god mat tack vare Roger och alldeles för mycket att dricka! Tack vare mig själv kanske! En del blev alldeles för full, nämner ingen vid namn... =D Och en del blev hur trevliga som helst med sprit i kroppen...Konstigt vad den där drycken kan göra med människan!

För övrigt så är jag allmänt lei...fortfarande sen jag började skriva detta inlägg!
Jaja det var lite om det hela!

Vevve! Fick aldrig ditt mess! Men tack så mycket för gratthälsningen! hoppas bebis kommer snart!! puss å kram


Kommentarer
Postat av: Lena

Min lilla pussgurka! fy att du ska ha de så jobbigt! Jag finns alltid kvar för dig men de vet du nog vid de här laget! Saknar dig så jag spricker snart! PUSSAR I MASSOR Lena

2009-01-20 @ 23:36:05
Postat av: Alexandra

Hoppas att allt löser sig åt er. Att ni båda kan få toppenjobb i Jämtland och bosätta er där.



Var du 19 när du skaffa barn? Bara lite fundersam...



KRAM

2009-01-21 @ 19:26:28
URL: http://kennyoalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0