Jag och min partner


♥ Jag och min partner


Vad heter ni? Teresa och Dennis


*


Hur träffades ni? Genom gemensamma vänner


*


Hur länge har ni varit tillsammans? 11 år den 30 september


*


Är ni förlovade? Mest Gifta

*


Bor ni ihop? Ja i vårat lilla hus


*


Har ni barn? Ja Liam 3½ och Neo 1½ år

*


Har båda körkort? Ja


*


Kommer du ihåg er första kyss? Ja klart och tydligt som om det var i går!


*


Vem sa "Jag älskar dig" först? Det sa han!


*


Vem är äldst? Han


*


Vilka stjärntecken är ni? Stenbock och Jungfru

*


Vem fyller först på året? Jag


*


Vem är längst? Han


*


Vem sjunger bäst? Ingen, fast vi gillar att sjunga med bägge två!


*


Håller ni i handen på stan? Jo det händer väl! :P

*


Kände ni varann innan ni blev ihop? Nej

*


Vad har ni gemensamt? Varann, våra barn och väldigt långa diskutioner

*


Blev du kär vid första ögonkastet? Nej inte kär men intresserad

*


Har ni någon speciell låt? Ja, im a big big girl är våran låt


*


Har ni stora framtidsplaner? Jo det finns väl....

*


Har ni gråtit i varandras armar? Ja, det har hänt ett par gånger ja!


*


Har ni varit utomlands tillsammans? Ja, till USA


*


Vilket är ert bästa minne? Det måste jag säga är USA resan


*


Vem lagar bäst mat? Jag! Helt klart!


*


Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Han jobbar och jag sitter hemma med barnen


*


Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Oftast när vi skiljs åt på morgonen


*


Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? 7 mil ca


*


Blir du lätt svartsjuk? Ja det händer


*


Ringer eller SMS:ar ni mest? Dennis ringer mest och jag SMS:ar mest


*


Brukar nån av er prata i sömnen? Nej inte vad jag hört!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Va roligt att ni har bra minnen härifrån! Skulle vara såå skoj om ni kunde komma igen innan vi flyttar hem.

Ser att kortet på er när ni är vid Niagara Fallen är taget den 23 sept. Tänk, precis ett år senare föddes Isabella. :)



Kramis

2009-01-21 @ 19:18:51
URL: http://kennyoalexandra.blogg.se/
Postat av: Kenny

Jag är inne varje dag och kollar och det blir ju långtråkigt i längden att läsa samma inlägg ;)



2009-02-04 @ 02:15:57
URL: http://kennyoalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0