Es lloviendo hoy!

Ja det regnar idag ^^ Rätt båring! Idag fyller syster år! Grattis!!

Jag är trött som tusan! Fast jag är ju alltid trött, borde göra en ordentlig kroppslig undersökning vad som felar mig! Det är inte rätt att gå omkring å vara så här trött som jag är! Jag gick å la mig klockan nio i går kväll i hopp om att jag skulle vakna pigg å utvilad men så jag bedrog mig...lika trött ändå. Lägger jag mig ner nu så somnar jag tvärt det lovar jag!
Har börjat kolla upp lite på internet vad det är som kan fela mig men det finns för mycket när det gäller trötthet. Allt från aids till depression...ojoj...å Aids har jag ju inte!!!

Hade velat vare ledig i helgen eftersom det kommer besök men men, e de jobb så e de... Jobbar fem helger på raken å det är ju mindre upphetsande, helgerna är ju som sagt heliga för mig. Då är alla lediga samtidigt.

Undra om man ska göra nån nytta eller om man bara ska ta å slappa, kanske hälsa på mamma!
Det första alternativet lät bättre fast jag va inte ett dugg jävla sugen!

En dag till med ledighet sen börjar det om igen! Längtar tills man har semester så man får vila upp sig lite! Åsså till fäviken förstås!!
Ska försöka få tag i barnvakt å en husvagn tills dess!

nä nu ska jag göra nå annat!!

hej hopp!!

Kommentarer
Postat av: Lena Arvius

PREGGO HAha

2009-06-11 @ 12:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0