värdelös!!

Jag är nog sämst på att uppdatera...jobbar å jobbar så när jag äntligen kommer hem så orkar jag inte sitta vid datorn då blir det mat, sen sängen oftast eller soffan! I dag är jag ledig iaf å ska snart på föräldramöte på dagis. kul å höra hur det går för barnen. vi har ju haft lite problem med Neo eftersom han har fått dör sig att han ska slå allt å alla...å det är ju mindre trevligt. Men det är väl nått som växer bort så småningom hoppas jag verkligen åsså har vi ju Liam som ärvt mitt morron humör...irriterad på allt å alla när han kommer på dagis. hälsar inte bara grymtar till. Men det har vi pratat om han å jag å han ska sluta med det har han sagt!!

i helgen så får vi besök kanske...så jag bör städa där upp å göra i ordning sängen dom kan sova i eller om dom kanske ska låna Liam och Neos våningssäng. Jaja sånt som ordnar sig.

Annars händer det inte mycket spännande uppe på fjället!!

Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0