Åhh... detta jävla jobb!! Less jag blir!

Ingen ordning!! Jag ska söka mig nytt jobb rätt omgående!!! Så jävla trött på att det aldrig är nån som har koll, inte ens chefen har det! Hade skrivit upp mig på att jag skulle stå i disken i morgon! Nu ringer Peggy från receptionen å frågar om jag kan städa rum i stället! Vem ska stå i disken å diska efter 100 pers? Å vad less jag blir! Anne lise är sjukskriven så henne kan man ju inte heller ringa!
Dom planerar som nå jävla arslen alltså!! Måndag morgon blir det jobb hunting! Hörde rykten om att dom behöve vikarier på ett dagis inne på Röros så det ska jag söka mig! Man kanske ska flytta söderut, där finns det gott om jobb! Hittade ett fint jobb idag i Hamar! Nära till pappa är det oxå! Jaja, vi har börjat prata om en flytt hem det verkar så långt bort åsså gruvar jag mig frukansvärt att flytta igen! Känns bättre å bo kvar här å pendla till jobb. Flytta är nått jag har börjat hata efter att ha flyttat så många gånger som vi har gjort så känns det som en mardröm att göra det igen!
Speciellt nu när man har två barn, det var ju rätt enkelt att göra det när det bara var jag och Dennis. Nu är det så mycket andra saker man måste tänka på. Flyttar vi igen ska det vara en planerad flytt, vi ska slänga en massa saker som vi inte behöver eller använder! Sälja så mycket som möjligt!

Nä slut pladdrat om det! Nu ska jag glo på tv för nu är alla barn lagd!

Hej hopp!!

Kommentarer
Postat av: Lena Arvius

Tycker så synd om dig gumman! Du får se de så här att de kan inte bli värre! Hoppas att du hittar något bättre jobb snart så du mår bättre! Pussar i massor Lena

2009-03-06 @ 00:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0