?

Har egentligen ingen aning om vad jag ska skriva men fick så lust att skriva nå... Min kära man är i GBG å jobbar, kommer förhoppningsvis hem i fredag natt! Han blir hemma till onsdag sen kommer han att åka tillbaka till GBG å stanna till den 25. Känns om en evighet det just nu. I morgon kommer min lillasyster hit, vi åker till Norge på lördag å vinkar av min andra syster med en fest som ska bege sig till Oslo för att studera. Men åker hem igen på söndagen efter att man nyktrat till!
Sista april kommer att i vanlig ordning tillbringas i Lit med Lena å Pär med barn, börjar bli tradition det nu! :D Tänkte ju smuggla med mig Lena till Ånge för att gå på Corroded på lördagen ;) ohhh jag ska få se dom live...Jag e såå glad!! :D Bilder ska tas, ett som e säkert!! :D

Annars snurrar det väl på här hemma kan inte söka nå jobb än eftersom det är kö för att få en dagisplats här i Ånge kommun, så det får väl bara vänta det då! Men hade ju hoppats på att få börja jobba innan sommaren iaf. Får väl se vad som sker! Kanske man ska ringa å pressa dom lite! hmm....pengar är ju ett måste! Funkar som inte annars.
Mina barn är små bustroll...fattar inte vart dom får all energi ifrån! Jag höll på att få spader idag så jag klädde på dom å skickade ut dom, tror det blir fler lååång promenader på oss framöver då blir dom så trött på kvällen!! Ikväll har det varit hus i he*vete....Började lägga ungarna runt 8 men dom somnade inte förrän halv 11...pust å stonk. Så det lär väl bli sovmorgon på dom i morgon, kanske om man har tur! :D

Mamma har varit här idag, hon hade med sig paket å mina barn en försenad födelsedagspresent å Neo å en för tidig åt Liam men båda fick stövlar, kanske inte det dom önskade sig men en sak dom behövde iaf! Så i morgon blir det till å prova dom nya stövlarna ute när vi ska gå å möta Rebecca på tåget.
Kanske man borde gå å lägga sig själv oxå!  Det blåser storm ute så frågan är hur lätt det kommer bli att somna. Har ett träd som står ganska nära husväggen å när det blåser så låter det som om trädet ska komma in genom väggen. Så jag skulle tro att det blir nästa projekt att ta bort den där störande grenen. Borde egentligen ta mig i kragen å måla klart köket, så man kan sätta upp lite tavlor å grejjer men det är så tråkigt att göra det själv! kanske kan tvinag min lillasyster å hjälpa till i morgon kväll efter att jag lagt barnen! :D Hihi...får se vad morgon dagen har att bjuda på, hoppas ju på att det är lite finare väder så man kan ta sig en promenad.

Ska iaf försöka ta med mig mera saker från Norge, så man blir färdig där borta någon gång. Saknar en massa saker här. Försöka ta med så mycket som möjligt därifrån, skulle gentligen ha haft en släpvagn å fyllt å men det finns det inte tid för! Ska ju på fest!! :D Tänker nog inte göra nå större ansträngningar att städa ur det gamla huset med tanke på hur det såg ut där när vi flyttade dit, ska ta det värsta iaf. En annan sak jag gruvar mig för det är att pusta fönster på mitt nya hus, hatar det! Men måste göra det för dom ser inte ut som om dom har sett tvål å vatten sen huset byggdes eller nått!

Nä nu ska jag gå ner i källaren å fylla på en säck med pellets innan läggdax. Längtar som en tok efter mitt husband!! Skönt att få han hemma några dagar nu innan han måste iväg igen!



Corroded på Mittlandia den 1/5...me like!! Joina!!??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0