?

Ärligt talat så vet jag inte vad jag ska skriva! Har en massa på hjärnan men kanske inte allt som passar här!! Japp...det är iaf bestämt nu!! Nu flyttar vi hem!! Vi vet vart men inte när! Jag hoppas snart iaf!! Vill kanske inte avslöja vart än förrän vi vet när!! :D Ni som vet ni vet...:D Jag är iaf glad att slippa Norge! Kommer ju att sakna min familj och mina vänner! Men för den som vill hälsa på så är det 28 mil från Röros!! :D Hus har vi köpt å! Sessan å Dennis har blive vuxen! Villa, volvo å ungar....nu fattas bara hunfan! Men det lär väl bli en sån å! Finns ju hundkoja på går´n så! Till å med fågelboet är målat i samma färger som huset!! :D Bilder finns!! och jag ska lägga in dom på bloggen! :D

Nä nu e de sovdax!! Ska fortsätta renovera köket...hann inte klart i morse för jag va tvungen å vakna å gå på jobbet!! Kanske man e lite sjuk i huvvet som börjar renovera huset i drömmarna!! Haha...Men vem har påstått att jag e frisk då!!
God natt!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0