Vinterkräksjuka!

Vi åkte till Ljungaverk för att hälsa på Susan och Stefan. Kom på torsdag natt runt tre. Somnade väl rätt så omgående, fredagen gick åt till att kolla in Ljungaverk å Ånge. Större än vad man trodde! :D Fredag kväll badade alla grabbar, det blev god mat å öl. Senare på natten tog Simon å spydde, trodde först att det va att han hade druckit för mycket badvatten. Men det luktade verkligen magsjuka av spyan. Lördag iaf, tog vi en tripp till Sundsvall å gick på Ikea å kollade in Birsta köpcentrum. Rätt mycket affärer, Simon hade kräkits igen. Lördag kväll drack vi öl, Sessan drack nog en öl för mycket å blev lite full å la sig. På söndag skulle vi åka hem, jag hade packat allt å skulle börja bära ut det, kommer Suzi in å spyr, Sen spyr Neo ett flertal gånger, Sen Dennis å sen Liam, ingen spya på hela måndagen så vi planerade att åka hem idag. Jag låg hela dagen i går med feber å magknip, ingen spya eller nått annat, har i dag trulat i mig två mackor, får se om jag får behålla dom. Liam har där emot spytt i dag! Huga vad less jag e! Känns som jag vill åka hem nu! Har ju tusen saker att göra hemma. Men men e man sjuk å så e man! Hatar att vara sjuk, finns det nå värre! Hade nog hellre haft en rejäl förkylning än detta!

Nä slut pratat om bajs å spya, det har vare en trevlig helg trots allt som hänt!! Jobb till helgen igen, less jag e på det, tror jag ska hitta mig ett vecko jobb så man vet att man är ledig varje helg! Så less på att jobba helger.
Har sån hemlängtan, Sverige är ett bra land!! Trots att Moderaterna styr det!!
Nä ska väl ta å packa ihop lite så kan man kanske åka hem idag, kanske!! Ska iaf vänta tills Suzi kommer hem. Får se om det blir nå mer spya eller om vi är färdiga med det där!!

Hej hopp!!

Kommentarer
Postat av: Carl

Ja det är ju inge vidare när man inte har något arbete. Men för oss som arbetar är det bra med moderaterna.

2010-02-10 @ 13:41:45
URL: http://haringen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0