+15,5 grader

Jag fryser snart i hjäl!! eldar å eldar men det blir som inge varmare. Idag har vi haft inventering på butikken!! :D Så trött i huvvet efter alla siffror å grejjer, så jag tog å däckade på soffan i två timmar! Så tur man har snälla barn som har sett tv å ätit klementiner! :D Imorgon åker vi till Trondheim en tur, ska bli skönt å se nå annat än bara prix å vårat hem! Blir tyvärr ingen hem resa på mig, jobbar lördag på dagen å sen e de julbord på kvällen med jobbet, men jävlar nästa år ska jag på dansen det brukar ju vara så sjukt kul!! Ja man kan ju hoppas att julbordet blir minst lika kul, det kommer ju att bli en del folk eftersom hela coop kedjan i Röros ska ha tillsammans. Fick veta idag att man blir utplasserad med andra folk, fast har man med sig partner så får man sitta brevid han/hon. Å tur e väl det eftersom jag inte känner nån förutom dom jag jobbar med. Har ingen aning om vart vi ska förspel men det blir säkert hos Andreas eller Evy eller varför inte Chefen! :P

På tal om annat så har ju Liam blivit ganska talför av sig! Han kan i bland komma med sånna kommentarer å frågor att man blir alldeles ställd. I går när jag kom hem från jobbet så frågade han mig - Mamma, har du jobbat hårt i dag?? ehh ja det har jag!! Haha..Han tappade även en inne leksak ute i snön åsså direkt så sa han till Dennis...-Pappa, den här blev skitblöt! Lillgammal är han även, berättar för Neo att så får han inte göra eller Hur många gånger ska jag säga åt dig Neo att man inte får göra så!

Neo han pratar mer å mer sammanhängande, men jäklarns vilket humör han har! Säger man åt han så tvärvänder han å blir sur! Åsså hela tiden säga emot...Nej Nej Nej Nej Nej Nej! Man kan ju hoppas det går över kan inte minnas att Liam var så där när han sin två års trots, men man glömmer ju snabbt så det kan ju faktiskt va så att han hadde de.

Nu e de tv time efter lagda barn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0