20:nde knut...

Ja då var det väl dax att städa bort julen idag!! Min bil startade som vanligt inte idag!! Så ungarna är hemma idag IGEN!!! Det är ju kul å umgås med dom men det kan bli lite mycket i bland eftersom dom har såå mycket mer energi än vad jag har!! Så är dom hemma några dagar på sträck kan det bli lite mycket för min hjärna! Just nu håller dom sig sysslsatt med Lego som pappa har köpt åt dom! Själv borde jag sätta i gång å städa å tvätta en massa kläder!! Liam är inne i kissa på sig perioden igen, så sjukt less på att han aldrig kan typ skynda sig utan väntar till sista sekund å då e du försent redan. Jaja man kan ju hoppas att det går till sig väldigt snart!!
Neo ju skojig kille!! Haha!! Nu ska mamma gå å städa så det blir fint sa jag till Neo, då säger Neo - Mamma du ikke städa fint!! Tack Neo!! :D

Nä man kanske ska göra nått annat med sitt liv, fan jag får ju inte jobba så mycket som jag vill heller, räcker ju inte å jobba varannan helg bara!! Vem överlever på sånna pengar då!! Nä jag ska söka mig ett nytt jobb eller skola!! Fan så less på att jobba extra aldrig ha nått fast att gå till, man vet aldrig när man ska jobba, man kan nästan inte planera nått eftersom man måste ta på sig det lilla jobb man får!! Önskade det blev uppgång på arbetsmarknaden snart så kanske man kan får sig ett riktigt jobb!! Nån som har ett jobb åt mig??? Tror nog Dennis e lite halv lei på jobbet sitt å vill göra nå annat men han har ju iaf ett fast jobb att gå till han vet ju när han ska jobba å inte!! Vill ju inte behöva flytta igen, vet inte om jag pallar en till flytt alltså!! Men man ska väl försöka va posetiv men inte så enkelt å va det när det mesta inte går så bra!!

Ihelgen e de jobb iaf, Dennis ska ta med sig ungarna å åka ner till Löten. Så jag blir ju ensam hela helgen!! hmm men det ska väl gå bra de! Helgen där efter e de julbord med Dennis jobb, även det ska bli skoj! :D Dennis vart först bjuden på skoter tur på dagen sen efter det så är det en massa god mat på doktortjönna!

Nä nu ska jag å pojkarna ta en prommis ner på affärn å handla lite mat!! Sen hem å fortsätta å städa!! :D

Hej hopp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0