Hemlängtan till älskade Sverige!!

Ja nu börjar det närma sig flytt, Dennis sa upp sig idag! Så skönt å slippa den där idioten till chef han har som bara tänker på sig själv och sina! Å inte på dom där stackarna som sliter arslet av sig åt han!! 
Jag har iaf berättat på jobbet, kommer att joba påsken innan jag slutar å flyr landet! Undra hur det ska gå om Dennis får sig det jobbet han har sökt! Då blir han borta hela veckorna å jag blir ensam med barn, packning å jobb...hmm...jaja det får väl ordna sig på nå vänster det då! 

Morgondagen fortsätter packningen...Idag har vi nog bara surrat bort hela dagen med en massa som man kanske kunde ha väntat med. Men men...en slappar dag kanske inte gör så mycket! Det är ju egentligen inte så himla mycket å packa eftersom vi inte hunnit packa upp allt sen vi flyttade i Nov. Så det är ju i princip bara att flytta det en gång till, vilket jag tycker är smidigt om jag nu blir gräsänka om veckorna igen!! Så van att han hemma nu så det kommer bli tungt om han får det där jobbet, både för mig och ungarna. Barnen var ju så små sist han hade långkörning så det gjorde väl kanske inte så mycket men nu så börjar dom förstå mera saker vad som händer åsså vidare.
Liam har blivit väldigt noga med att säga att han älskar oss titt som tätt, vilket är otroligt gulligt!! Men vi har oxå varit noga med att säga det till barnen!! För det behöver dom höra oavsett ålder! 
Undra vad mina katter tänker?! Va fan ska vi flytta igen!! Glen å Elvis har ju hängt med några år och ett X antal flyttar. Det blir alltså våran 9 flytt på 11 år...Det låter ju hemskt!! Men sen e fasiken färdig flyttat på ett tag...hmm...ja det sa jag väl förra gången å!! Haha! Men är det sant!! hmm..ljög jag förra gången då!! Hmm...ja det måste jag nog har gjort!! Flåt!!

Ska iaf bli skönt att komma till det land man är född och uppvuxen i! Och den dagen jag har råd blir jag svensk medborgare! Känner inget större behov av att va Norsk. Mina släktningar kommer ju bo kvar i Norge även om jag blir svensk medborgare! Hellhu??!! :D

Kan inte sluta drömma om huset!! Så skönt med ett eget hus som man kan riva en vägg om man skulle känna för det!! Eller måla huset i chockrosa!! Haha...vilket aldrig kommer att hända, eller reflex färg, eller magnet färg!! Haha...:D 

Nä nu spårade det ur!! Nu ska det lagas middag!!

Hej hopp!!
 


Kommentarer
Postat av: Brodern

Vi ønsker dere alt vell og lykke til med det nye huset.

Håper vi kan treffes snartalle sammen.......:)

2010-03-05 @ 18:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0