Sista dagarna...

Ja då var det dom sista dagarna här i Norge. Jag e otorligt less å vill bara hem till mitt hus å Sverige! Min chef hatar mig och jag ogillar henne! Det hade säkert vare roligare om man hade haft P-A som chef!! Alla som jobbar där är trevliga å vi skämtar å har oss för det mesta men när chefen kommer på jobbet så är det en riktigt moodkiller!! Alla som va glad innan  slutar vara det! Ska det behöva va så? Tur man ska sluta! Lär väl inte få så goda referenser där i från!! Så det är väl kanske ingen vits å fråga efter sånt heller. Kommer iaf sakna alla som man jobbat med och alla som man inte jobbat med, utelivet på Röros, gemenskapen och mina kära syskon barn!
Ungarn kommer nog att sakna dagiset! Har ont i magen bara för att i morgon är det sista dagen för barnen på det dagiset och dom har trivts så bra å har en massa vänner!! Dom kommer nog att prata om dom i all evighet, dom tre veckor som dom har varit hemma å vare sjuk å så har det vare det ena namnet efter det andra på nån av dom andra dagis barnen.
Men det lär väl gå till sig när dom får börja på ett dagis i Sverige. Skulle kunna tro att jag kommer att bli en aning en rastlös om jag ska va hemma i 4 månader!!

På söndag blir min lilla bebis 3 år!! Stora killen, han har verkligen växt på sig!!

Har kanske inte så mycket annat att förtälja!! Det händer inte så mycket än så länge men det blir väl antar jag! ;D

Nä nu blir det middag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0